Milí klienti,

nová aplikace pro Samsung TV s názvem SledovaniTV 2.0 je již dostupná pro všechny modely, na kterých je možné vydat novou aplikaci, tj. 2016 - 2019. Jedná se zatím o testovací verzi, ještě pilujeme detaily.

Aplikace je podobná, jak ji znáte z Android TV.

 

Úvodní obrazovka

  • Funkce pokračovat v přehrávání posledního pořadu.
  • Oblíbené kanály - snadný přístup k nejsledovanějším kanálů daného uživatele.
  • Tipy z vysílání rozdělené do kategorií a přizpůsobené dostupnému TV obsahu na základě aktivního TV balíčku.

unnamed1

Přehrávač

  • Náhledy v časové ose na jednotlivé úseky pořadu.
  • Možnost přepnout audiostopu, pokud je dostupná.
  • Jednoduchý přechod do lokálním TV programu daného kanálů.

unnamed2

Filmy a Rádia

  • Nově dostupnost sekce Filmy (Filmotéka).
  • Možnost přehrát si rádio.

unnamed3

A v aplikaci najdete mnoho dalších nových funkcí a vylepšení. Neváhejte vyzkoušet a stahujete ze Samsung Store aplikaci s názvem SledovaniTV 2.0.

 

Váš ChacharNet

 

Vážení zákazníci a uživatelé našich služeb,
 
vzhledem k mimořádné situaci s COVID-19 jsme nuceni pro Vaši i naši bezpečnost zavést následující pravidla pro osobní kontakt našeho personálu s klienty. Pobočky zůstanou až do odvolání zavřené a všechno je potřeba řešit písemně, telefonicky, nebo emailem.
 

Pro návštěvy techniků u Vás doma, prosím, respektujte a dodržujte tyto pravidla:

  • Po celou dobu návštěvy technika bude v místnosti s technikem maximálně jedna osoba, pokud je to nutné (nejlépe žádná osoba) a striktně dodržovat minimální odstup 2m. Ostatní členové domácnosti budou po celou dobu návštěvy technika izolovaní v místnostech, kam technik nevstoupí. Pokud je to technicky možné, tak před návštěvou technika a po celou dobu intenzívně větrejte - okno dokořán.
  • Technik se před vstupem do domu, nebo do bytu nevyzouvá, proto je potřebná rohožka, kde si otře boty a potom si nasadí návleky.
  • Technik vykoná jen nejnutnější činnost pro zabezpečení funkčnosti služby a urychleně opustí byt/dům klienta. Tzn., že nebude provádět práce, které si je klient schopen provést sám, jako například stěhování nábytku, uchycení kabelu, atd. a nebude provádět práce, které nejsou momentálně nevyhnutelně potřebné, jako reinstalace a nastavení PC, atd.
  • Když technik na místě zjistí, že klient nedodržuje tyto stanovené pravidla, tak okamžitě odchází a s klientem se dohodne na náhradním termíně návštěvy. Za takový zbytečný výjezd technika bude klientovi zaúčtovaný jednorázový poplatok 550,- Kč za čas a dopravu technika.

 

Děkujeme za Vaši spolupráci a věříme, že brzy bude možné tato pravidla uvolnit nebo úplně zrušit, se podaří šířící nákazu zvládnout.

Váš ChacharNet

Milí klienti,

 

do nabídky jsme přidali nový tematický balíček: Ruský balíček, který obsahuje 10 kanálů.

  • Channel One Russia Worldwide,
  • Carousel Internationa
  • O!,
  • Telecafe,
  • Vremya,
  • Dom Kino,
  • Dom Kino Premium,
  • Muzika Pervogo,
  • Poekhali,
  • Bobyor.

Cena balíčka je 109 Kč / měsíc.

Váš ChacharNet

Milí klienti,

Do balíčku Start přidáme v dubnu tyto prémiové kanály: Boomerang (zůstává z března), Travel XP, Disney Channel, National Geographic a Extasy ve 4K (ta je dostupná již nyní).
Ostatní prémiové kanály, co byly v březnu, již v dubnu nebudou.

Dále od 1.4. začínáme vysílat nový kanál CNN Prima News, který bude dostupný všude tam, kde jsou kanály ze skupiny TV Prima.

Váš ChacharNet

Dočasný kanál ČT3 je primárně zaměřen na seniory a vysílá starší pořady a seriály České televize. Je dostupný ve všech balíčcích, kde jsou programy ČT.

Váš ChacharNet

Milí klienti,

ke kanálům Sport1, Sport2, Boomerang a Cartoon Network, přidáváme do základního balíku Start na měsíc březen ještě všech 13 kanálů vč. těch erotických z balíčku Filmbox. Máme tedy v balíčku navíc 17 prémiových kanálů!

Váš ChacharNet

Vážení klienti,

dovolujeme si Vás upozornit na to, že pokud využíváte pro sledování televize službu skrz Kodi zařízení, není námi tato platforma podporována. Toto zařízení nesplňuje požadované standardy pro naši službu. Kvůli špatnému chování uměle navyšuje počet spárovaných zařízení, tím pádem omezuje párování více zařízení k jednomu účtu. Zanedlouho dojde k omezení možnosti přehrát některé kanály a do budoucna negarantujeme bezproblémovou funkčnost na zařízeních s tímto pluginem. Prosíme, využívejte některé z našich podporovaných platforem, seznam naleznete zde.

Váš ChacharNet

Vážení klienti,

z preventivních důvodů a s ohledem na Vás, naše partnery a zaměstnance, vzhledem k šířícímu se COVID-19 je s okamžitou platností do 30. 4. 2020 uzavřena pobočka telekomunikační skupiny CHACHARNET na 30. dubna 2938/3, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz.

Telefonická podpora 608 806 987 je Vám nadále k dispozici po-pá 8:00 - 17:00, NONSTOP SMS na 724 000 450, email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Klienti, kteří dosud platili v hotovosti na pobočce mohou využít služeb pokladny všech bank (nejlépe Fio banka) a všech poboček pošt. Pokud budete v karanténě a nebudete mít možnost zaslání platby přes svůj bankovní účet můžete poprosit rodinu, sousedy, známé, aby platbu odeslali za Vás prostřednictvím svého bankovního účtu pod Vašim variabilním symbolem.

 

Váš ChacharNet